BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 30, 2011

International Book Fair 2011, PWTC

Assalamualaikum semua.


Jujurnya, saya malu hendak mengaku bahawa hobi saya yang kedua selepas menulis adalah membaca. Saya tidak yakin untuk menceritakan tentang 'hobi' ini kepada anda semua. Tapi apa yang saya paling pasti dan yakin, hati saya tidak keruan setiap kali ditayangkan dengan buku yang menggunung. Dalam hati sering saja saya angankan, seandainya saya punya banyak wang akan saya laburkan semuanya untuk buku-buku yang betul mencabar nafsu membeli saya. Serentak dengan itu juga saya selalu bertekad untuk menjadikan membaca sebagai rutin dan mengumpul bahan bacaaan sebagai 'hobi'.

Sejak di bangku sekolah lagi, saya tidak pernah tidak berkunjung ke Pesta Buku Antarabangsa di PWTC. Tahun ini, seperti biasa saya gagahkan jua kaki melangkah ke sana walaupun sedang dalam minggu yang amat memberi tekanan. Dan hasilnya, berjaya membeli beberapa buah buku dan saya tak puas sebenarnya! Cuma kaki dah tak larat. T_T
Derik Kerisik- Faisal Tehrani

Tunggu Teduh Dulu- Faisal Tehrani

Perang Uhud- Abdul Latip Talib
He's one of my favourite Malay novelist! Err, atau mungkin sebab saya suka baca pasal Sejarah Islam. (:

And and, tidak dilupakan untuk promote novel pertama karya Khairulnizam Bakeri. Well, he's my senior in debate. Pecah is a good try and I recommend it for you guys to read. Sesiapa yang suka novel aksi, jenayah, konflik dan kasih sayang, Pecah is a good one to try. Boleh pi cari kat Book Fair, booth Fixi B58. And dengar cerita kat Kinokuniya pun dah ada dah. (:


Jom simpan semua buku-buku ni dan sambung baca Malaysian Legal System! T_T

0 Yorum var: