BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 12, 2009

two things to tell

and today i think is a happy day because i got two good things to tell you guys. the first is about him. finally, i got the chance to have a chat with him malam tadi. after about a month he did not contact me because of various reason, so last night i got that chance. masa i on ym, i nampak dia pun on. so i hit him lah kan. borak-borak dengan dia, i asked him about Mesir and he told me many things. so now, he is in University of Alex. and he just started his class yesterday. and finally, you know what, i'm able to smile with my big smile right now. :)

anyway, dia kata di on ym pakai phone je sebab belum dapat internet kat sana. masa dekat Cairo, dia ber-webcam with his family. ohhh, seronoknya and i really do not know how to describe my feeling now.

the second thing is, today is my brother's birthday. i mean my big brother. so, Happy Birthday to him. sila balik rumah dengan membawa chocolate ferrero lagi okay! i like. ahha. :)
nothing much to say in this post, but i just wants to tell you that i will not going to Taman Jaya today because i am faasting. (yeah, puasa 6 tak habis lagi) so, hari ni just buat senaman-senaman ringan di rumah. betul, i tak tipu okay. i refer from magazines. and of course it's Seventeen! i love it. dan dan, tadi kan i watched 'The Biggest Loser' dan semangat i untuk kurus makin bertambah. oh, menyampahnya adik i kat sebelah ni tengah buat break dancing. annoying. okay lah, see yeah in the next post!

p/s; sumpah nak tengok Pisau Cukur! haha.

15 Yorum var:

Unknown said...

epy bday to your bro!!~

heyy, musti c ceplos yg wat breakdance tu kn?
haha.

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

feeqa, betul tekaan kau. siapa lagi kalau bukan ceplos. haha.

Anonymous said...

haha :))

ini mmg lah. taman jaya dah merindui engkau lahh :D. oh ini mengingatkan i, i tak berkesempatan lagi berchat bersama seorang teman yg ke jepun, duh.

okay, jogging rda jogging! *aku pun sama*

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

ryn. aku tahu Taman Jaya rindu aku. haha. weyy, kau mesti chat dengan itu orang. lepas rindu weyy. hahahha.

esok jogging. :)

Nor atau Nad said...

slamt arie jd 2 ur bro;))
cite ko jogging smpai k mesir nmpaknye~wakaka

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

nor. haha. kau mesti click image untuk tumbesaran kan? ahha, mestilah aku bangga tau dapat jogging. haha.

FS said...

penat aku type panjang2 ley disconnect kan -_-

thniah dpt jgk chat ngn cik abe ;p

rda , aku dah berjaya membakar lemak td , and balik ni semua berat x ley lebih dr 50kg , lebih je , ditendang keluaR . haha kijam !

wish hpy birthday 2 ur bro and warm regards to CEPLOS . haha

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

Atyn, maxis kan mengada lately.

weyy, tahniah tahniah! insya Allah berat aku 40kg. (muka menipu sambil kening ter-angkat) haha.

Farhan Zafry--;LITHIUM said...

Rdaaaaa, sapa him tu weh??? xsangka aku kau pinggirkan ek?/huhu,,,

weh~ PISAU CUKUR??? r u kiddin me? Maya Karin kot... besh trailer die.. jom weh nnti pi tgk. aku blnja

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

paan. haha. dia kat mesir dan kau tak kenal pun. i'm waiting for him. insyaAllah. :)

weyy, best kot ada fazura my fav! haha. jom jom. :)

[b][y][t][i][e] said...

ohh...
i can feel wut u feel 4 da 1st stories..hehehe ;)

12/10 ke birthday big bro??hehe..
hepy bezday 4 him..

pisau cukur??yeah!
mmg nk tgk gk..
dh lameeeeee giler meninggalkan dunia wayang coz bz gilerrr in final year..hihi

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

hey sis bytie! lama gila menyepi. haha. cehceh. mana tahu my feeling with the first story?? haha.

heee. jom jom tengok pisau cukur!

Farhan Zafry--;LITHIUM said...

kat Mesir??? ko bcnta ngn pak arab gak ka?? huhuu, doihh, kk tell me later k.. Bgs a, ko fav fazura lak.. aku maya.. Kasi gegar panggung wayang weh. Baru ja tgk trailer dieh... best dowh

Farhan Zafry--;LITHIUM said...

kat Mesir??? ko bcnta ngn pak arab gak ka?? huhuu, doihh, kk tell me later k.. Bgs a, ko fav fazura lak.. aku maya.. Kasi gegar panggung wayang weh. Baru ja tgk trailer dieh... best dowh

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

paan. haha. aku tak bercinta lahh. aku tunggu dia balik sini 6 tahu lagi then terus kawin. haha. (muka menipu) weyy, fazura terbaik. kasi gegar!! :)