BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 22, 2009

raya sudahhh.


sekarang ini ketahuilahh saya berada di PJ dan tahap malas sy untuk mengupdate blog adalah ditahap yang sgt kronik. dan dan, kau baca je lahh apa yg aku type ni. okayy, for this year, i raya dekat pj je. and, ada makcik (adik mak) yang beraya sekali. okay lah jugak, macam tahun-tahun yang sebelum ni. kau tgk lah aku mls dah nak type. kau tgk je lahhh gambar.

haa, dari kiri. along gemoooookk nak mampus, kak langg, dan i. okay, ni pagi raya. after sembahyang raya kami bergerak ke rumahh maklong yang terletak di Semenyih. then, pergi rumah kakak ayah, di Seremban. lepas itu, terus gerak ke Tampin. rumah kakak emak. lepak Tampin sampai malam, tidur di rumak adik emak di Senawang. ituu lah rutin bila dah takde atuk dan nenek kan. nak balik kg pun fikir berkali-kali. lebih kurang seratus kali. but i think this raya is better than last year sebab bunga api dan mercun dah bertambah banyak. malam main bunga api dan mercun di Tampin. best best. kau bayangkan ayah aku beli sampai rm150++ haaa, amek kau. memang kenyang lahh main mercun.
tengokk aku pakai baju yang sama sehari suntuk, sampai nak tido baru mandi. kenapa tah raya tahun ni macam malas gila. gambar pun tak banyak. dan aku macam menyesal lahh jugakk kan.

ehh, ni patutnya atas sekali. tapi tersilap upload. biar je lahh. ohh, suka salam di pagi raya sebab salam berisi. haha. dan kepada anda-anda semua. bergembiralahh di hari raya. esok lusa, aku update lagii okay.

p/s; ohh, maybe will back to terengganu either on tues or wed. ohh, i rindu kampung damn muchhhh.

18 Yorum var:

dylakamil said...

raya kau lagi seronok kot dari aku. berapa duit raya kau? hehe

furaidotempe said...

salam berisi.haha funny =D

FS said...

x america x join kitorng men golek2 bola . haha

okay , KAU MALAS ;)

Unknown said...

aik? blk ganu plak?

kate x blk?

lia hani said...

waahhh! lme ta lepak umh ko . hahah
kak rda mmg ta suke mandi ya .. HAHA

NH said...

cantik baju raya ;)

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

dyla. and i guess so. aku pon rasa raya aku best dr kau. hahah. duit raya? tahhh. tak kira lagi. :)

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

fifa. haha. yup2. salam berisi duit. :)

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

fs. cehh. semua nak america. menyampahhh. dan dan, betul. aku malas. haha.

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

feeqa. tah mak ayah akuu. biasalah, plan last min. haha.

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

adek. haha. tauhu takpe.
meh lah rumah aku. cepat cepat.
teringat pulak masa fly asrama seminggu lepak rumah aku. konon study week for spm. ahha. :)

ehhh, kau yg tak suka mandi kan kan?

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

ohh dayah. thanks. :)

natalia harris thang said...

selamat hari raya nok! ;) hehe
gamba i pun skit jee u. laaa awat x roger aku mercun bnyk, leh laa aku suruh ko post, mercun hbs stok mlm tu. haha

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

natt. haha. tauhu takpeee. menyesal gambar sikit.
dan, aku memang taknak roger sesapa. kedekut mercun. haha.

Anonymous said...

haha, Rda pemalas la :D
erm, baru aku perasan betapa ramai nya family aku. raya rda raya, nnti balik merbok, kita main meriam simen buluh pleaaseeee

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

haha. aku pun ramai lahh. malas nak show je. ahha.

apa meriam meriam? aku tak main lah.
balik merbok aku ngadap buku je. haha. (menipu)

Anonymous said...

hek tak tak.
nenek aku subur keturunan,
byk ramai ramai. ok. haga

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

haha. kau pun bakal ikut jejak langkah lahh kan kan? haha.