BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 14, 2009

YAWWW!

i tertarik nak buat tag ni jugakkk sebab i pun nak cheer up balik mood-mood anda semua. *tiada sebarang paksaan* haha.

current hobby:
tolong emak di dapur. *okay, aku tipu*


fav food :

aku bantai semua makanan. well, tengook perut lahh kan. tapi sumpah i suka TOMYAM. :)

fav drink :
bandung cincau, jagung cincau, soya cincau. baru aku sedar aku suka cincau rupanya.

things u regret the most :
kenapa aku kenal the YAWWW. mereka buat hidup aku huru-hara.
;pp

whom the last person u texted with :
cik atyn sayang. yea, sayang awakkkk. :)
semua pakat nak letak nama BF, okay aku nak jd LESBIAN lahh.

colour of shirt u r wearing now :
it's kind of cream. gambar orang utan. ohhh, bukan gambar kau ryn. bukan.

who sits next to u :
tiada setan di bulan ramadhan. jadi sama dgn ryn. :)

songs u are currently listening to :
uncle BEATLES, obladi, oblada. haha.
asal semua pakat dengar lagu mereka niii??

animal u like :
tak suka apa-apa. tapi tikus suka rumah i. ahha.

what is the thing u really want in ur life :
a big happy family, dia yang tercinta dan anda anda semua.
*sweet ngattt ehhh*

things u just bought :
saya ni penjimat orangnya.
ohhh, silap. i beli MC'D masa dekat airpot untuk buka puasa.
*bajet macam dari oversea nak balik kampung laaa.*

what do u want to do next :
ohhh, lipat baju yang dah menimbun. sat lagi, mak jerit lahh tu.

who is on ur mind now :
the YAWWW. bila lahh nak gossip-gossip dekat foodcourt lagi.
sumpah, i love u all lahhhh.

what makes u smile and laugh?:
fs, dyla, ryn, feeqa, natt *opekosss*, unn, zigha, lila, ryn, achennnkkkk, kemal, jimi asmara, aqim dan aim. :)
semua terbaeeeekkk. :)



p/s; pegang kuat lagi, agar kita tak terjatuh. supaya tidak perlu ada di antara kita yang perlu bangun kembali. :) *sumpah yang ni sweeeeeett*

23 Yorum var:

Anonymous said...

siot lah, sorg duk oink oink kat aku. sorg bagi aku duk nyusukan anak atas pokok *anak di rumah ditinggalkan, kera di hutan disusukan* (sbb kau kata aku org utan!)

seh, sayang gila kau kat aku sampai kt bwh sekali tu, dua kali kott kau typed nama aku! *jgn edit, please?* ahaha :DD

ilyy

Azira Hafiza said...

terima kasih sbb post kali ini semua buat RYN TONE jd bahan!

HOLIOWWW LAH ;))

syg kau rda hot! <33

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

ryn. kau ni. tak sedar kahh, aku berkata benar?
bukan kau mmg species org utan ka?
haha.
dan dan. itu typing error semata-mata. dah dah, jgn nak perasan. ahaha.

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

zigha, betul-betul.
post terbaeeekkk setakat ni. ahha.
ilyt. :)

FS said...

love you babe , serious

natalia harris thang said...

aku nak lumba mkn ngn ko satu hari nnt klo ada chance. mkn nasi. tp lauk kne sedap. hahaha

Unknown said...

zigha RYN TONE x leh blah.
haha.

lyt atul! ;))

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

fs, ilyt babe. nampak mcm main2 kaaa? haha. kita ni berjiwang-jiwang pulakk. haaha.

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

nattt, aku sahut cabaran kau.
bila? dimana? menu apa? hahah.

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

feeqa, sapa pulak bg kebenaran pggil aku ATUL ni? dah dah, jgn nak bahan aku. haha.

Unknown said...

heyy2.
kn aku sowg je yg ade hak utk pgl ko atul.
haha.

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

ehhh, memandai pulakk kau feeqa. haha.

Anonymous said...

dah ah wehh,
jgn sampai aku melancarkan perang.
jgn lupa ZIRA, aku ada gmba skandal
kau dgn Abe 67 tgh buat roti canai
sama sama *shweet ngatt eh*

Rda; aku ada gamba kau bawak bus!

hahahaha, siap kauu!

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

haha.ryn, kau ni kenapa? aku ada gambar bilik kau tauhu? haha.

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

13may. haha. selamat hari raya jugakkk. :)

dylakamil said...

love you rda baby :)

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

dyla, ilyt syg. :)

boonchuaming said...

atul , jgn takot ngn ryn . .
den ado kt sini haa . .
engkau jgn risau !!
RYN tone nokia . . haha

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

kemal!!! sapa suruh panggil atul ni? hahaha. semua keje kau kan feeqa. and and, thanks lahhh sokong aku. hahah.

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

kemal!!! sapa suruh panggil atul ni? hahaha. semua keje kau kan feeqa. and and, thanks lahhh sokong aku. hahah.

Anonymous said...

ooh hoy. amboiii nak boikott mak
ke? hah, bilik aku taraf 5++ stars.
huh, sekali masuk 50 hengget!
kau tak byr lagi kan kna

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

haha. boikot RIN tone. kasi pangkah sama dia. hahaha. eleh, bilik mcm kapal pecah nak kena byr mahal2. hahahah.