BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 07, 2009

kali ni post dipost oleh DYLA bukan RDA :)

kali ni post ni dipost oleh DYLA KAMIL dan bukan RDA si pemilik blog. sbb? kerana RDA si lazy bum mls nk menulis kali ni. tp takpe sbb aku xde blog so aku seronok nk tuliskan. so yesterday, rda,dyla,feeqa,unn,rynne,ira,zira,puteri,haqim dan natt went to village mall. that was the first stop. we met in front of uitm, sent FS to the cab because she's goin to penang, back to her kampung. alright, kisah sgt pnjg aku pun mls nk cerita semua bnda. this pic above, when we were at the pizza hut.

ni haqim. si bengap*kata RDA. sj je nk mkn meatballs mcm tuuu. meatball aku sebenarnya. dia habiskan :)

camwhore di pizza. too many pictures were taken, too lazy to upload :) gmbr diatas: RDA, UNN dan RYNNE
jumlah keseluruhan di pizza hut sahaja: rm230.45. paid by zira. thank you ZIRA :)
went to 3rd floor*yeke? igtkan nk karaoke tp unfortunately the karaoke was closed already. tgk jam, it's almost 10pm. plan: takpayah balik uitm. alang2 dah lmbt, biarkan lmbt tp lmbt dorg tu aku taktahu nk blk pkul berapa la kan. kerana kami tak rancang langsung psl keluar ni.
naik kereta, rynne drove kelisa, while i drove viva. i followed rynne from behind, assisstant di sebelah sibuk bercalling dgn assisstant RYNNE bertanya2 nk kemana. jalan2 cari tmt karaoke, semua dah tutup. last2, we went to PARK AVENUE to bowl.
si pemilik blog: RDA. dia sebenarnya buat peace tu. tp angle tak betul, tu nmpk mcm jari satu je. haha.

pemain bowling hanya 9 org walaupun yg dtg 10 org. si FEEQA tak main.
group 1 consists of: DYLA RDA ZIRA AQIM RYNNE
group 2 consists of: IRA PUTERI NATT UNN
pemenang : mestilah group 1. kami kencang. hihi :) pemenang first: AQIM *dah. jgn nk bangga
jumlah bowling: rm65 paid by haqim

next stop: karaoke :) but unfortunately, there was no any pics taken. ada tp gmbr aku so RDA xnk letak :(
jumlah karaoke: rm20 paid by NATT
you guys must be wondering whats up with the pic above. that is puteri when we played truth or dare at nasi kandar. she chose dare, she had to walk back and forth and RDA managed to snap this pic :)
hanya PUTERI DYLA NATT sahaja yg berani menyahut cabaran. kami tak gentar :)


tgklah muka NATT ni ms dia pilih dare.
cabaran: minum air campuran DAK RYNNE bancuh. isi kandungan dan bahan2: susu panas,kicap,nescafe,perahan limau dan secubit roti tisu kepunyaan UNN
reaksi NATT selepas minum: "manis campur masam, masin pun ada."
these were the drivers of the dayy :) penat weyyy bawak manual. remind me to book auto earlier next time :D
banyak cerita yg nk cerita sepanjang journey kami membuat tour di SP. salah satunya, aku telah membuat uturn maut dan berani mati kerana ada sebuah kereta meluncur laju tp disbbkan nk follow RYNNE dengan lebih rapat, aku beranikan diri membuat uturn. sekali wira yg meluncur laju yg dipandu oleh seorang pakcik yg baran, dia kejar kereta aku dan marah2. UNN angkat tgn mintak sorry dan aku mmperlahankan kenderaan tp kata UNN "DYLA! pegi laju pegi laju" dan aku pun potong wira tu sekali pkcik tu tak habis lg nk marah aku neyyy :( lepas tu RDA dah cuak dan aku amik jalan yg lain dgn RYNNE sbb kot kot wira buruk tu follow kan. kami buat uturn di giant, called assisstant RYNNE dan mmberitahu kami telah mengikut jalan lain disbbkan wira buruk yg dipandu si baran tuuu. smpai destinasi di PARK AVENUE, aku cerita kes ni dekat dorg. dan mereka menyokong aku. sayang anda anda :)
*actually it wasnt really my fault because the last time i checked, that wira jauh lagi but because of the wira was driving too fast *dia rs dia tgh msk too fast too furious kot* that old guy mad at me. on the way blk di uitm pkul 5 pg, it was raining and i let ZIRA drove.
jumlah penyewaan kereta : viva, rm60 kelisa rm50. paid by UNN dan NATT
smpai semarak at 530 in the morning, abg tu let us sleep in the car till 8am. penat takpayah cakap la duhhh tp we enjoyed the night :) walaupun SP mcm takde pape sgt tp we still had fun though :)
ps/: we wish you were there too ATYN. we miss ya!
pss/: tak sebest RDA tp bgla aku peluang untuk market kat sini jap ennn. hihi :DD
happy reading!

24 Yorum var:

[b][y][t][i][e] said...

amboi...berjalan korang smpai pagi ekk..hee..

dylakamil said...

yay! aku tulis blog neyyyy. seronok seronok :)

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

haha.
sakan berjalan.
tp jantung tak stop berdebar.
;DD

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

haha.
dyla. excited je.
;))

Unknown said...

the 1st n the last time.
overnite in SP.
sounds silly duh.
haha.
tp sonok. XD

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

haha.
i wish.
jgn plan penang x jadi last minute la yg penting.
haha.
;)

HEX said...

pnjang ko tulis dyla..rjen2..ptt la mdm rudy bg hadiah journal kt ko..

tajudin said...

berapa highest score? 68 ke? he he he

natalia harris thang said...

haha pakcik tu perasaan dia tgh drift kt tokyo tu. that day was our adventure ;))

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

haha.
yeke?? dyla x citer pun dia dpt hadiah. haha.
;pp

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

haha.
highest score. emm. 100 something jugak la.
;pp

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

haha.
muka pakcik tu dah mcm hulk masa dia kejar kita kan? kan?
;)

FS said...

tahniah adilah :D

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

haha.
x bleh blah.
;))

mrinca91 said...

kje nak mengenjoy jer
hahahah

dylakamil said...

haha. rda, aku dpt hadiah ms f5 cikgu english aku bg sbb aku penulis journal terbanyak untuk kelas aku. fs dpt jgk untuk kelas dia.

ajik: aku terlebih rajin tulis pnjg2. hehe

natt: bukan perasaan laa. perasan ;p

mohamadazrulhaqim said...

yg pnting,ak mnang boling..haha
sk2 jek rda ckp ak c bengap..
begok la pammmmm..hahah

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

hoi mizi.
jeles la tuh.
haha.

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

haha.
dyla. pe kata ko wat je blog.
mana taw nnt dpt award blogger post terbanyak ke.
haha.
;pp

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

aqim.
sila berambus. haha.
;pp

Anonymous said...

haha,
lepas tu balik,
semua demam lah kan?

pak cik yang bajet too fast too furious tu boleh blah la kan?
anak bini kat sebelahhh.

nasib baik aku jauh,
kalau tak, aku drift atas
keta dia. wahahhhhh :)))

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

haha.
taw xpe wei.
skang ni pun rasa nk demam balik.

ceh. pakcik tu xde manner kan? kan?
;))

haha. aku tahu ko hebat drift.

Azira Hafiza said...

semua demam haa. bak kata un. sebab kena embun malam. haha :DD

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

haha. yelah un.
;))