BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 06, 2008

alhamdulillah~ congratz to all debaters!!!

wajah2 gembira dr kami! (:

assalamualaikum~ salam reformasi~~

bismillahirrahmanirrahim,,

syukur kehadrat illahi sbb bg peluang ntok kitorng berjaya dlm PERTANDINGAN BAHAS ALA PARLIMEN PIALA DATO SHUKOR peringkat zon bangi,,

berkat usaha dn doa serta tawakkal kitorg,akhirnye, termakbul jugak harapan,,aku plg bershukor sbb aku dpt buktikan pd org2 yang merendah2 kan kredabiliti kitorg,,

ape pown thanx so0o0o0o much 2 afzal,marul n arip jo,, thanx jugak ntok cikgu nasar,mama mimah n sesape yg terlibat secara langsung or x langsung,, thanx so much,, kami akan buktikan pula ntok peringkat daerah ni! doaka yg terbaik dr kami,, insyaAllah,,

benarlah firman ALLAH,

"siapa yg berusaha lebih,dia akan mendapat hasil yg lebih"

ALLAH x pernah ingkari janjiNYA pd kita!

walaupun byk ujian yg kami tempuhi sepanjang sesi latihan, tp ALLAH ttp membantu kami! sbb org yg benar akan sentiasa benar! insyaALLAH!

bila bercakap ttg kebenaran, teringat plak kat pilihanraya yg bakal tiba ni! rase x sabar plak nk membesar! sbb nk mengundi ntok menaikkan agama islam yg syumul! TAKBIR!!!!!!


3 Yorum var:

Anonymous said...

org kate dak2 bahas ni cm xde akhlak...

Tercarik2 saye debaterz y btol2 islamic....

sorang due je...

maahad ni pown....

Anonymous said...

saye stuju.....

harap2 akhlak selantang ckp time bahas tu....

Lemu la tgk...

rabiatul adawiyah sulaiman said...

thanx pada yg komen..
kita jgn memandang seseorang pd luarannya shj..
dan jgn juga kita,hanya mendengar apa yg orang kata..
kami berbahas,sekadar di sekolah,
kalau luar sekolah,saya xkan sembarangan menyokong atau menolak sesuatu..masih ader budak2 bahas yg berakhlak dan bersahsiah..org nmpk kami sosial sbb kami salu wat latihan..tp bukan bermakna kami xder akhlak..kadang2 kita susah nk buktikan pada manusia tntg siapa kita..tp Allah menilai itu semua..kadang2 sy sendiri merasakan menjadi seorang pembahas sekolah sgt membebankan zahir dan batin..org mengata,mencaci dah jd makanan hidup sy..smpai sy merasakan cukup shj perjuangan sbgai pendebat sekolah..tp bila merasakan itu semua ujian dan ada hikmah disebaliknya,sy cuba kuatkan diri dan mengubah diri sy..dan alhamdulillah,skrg sy rasa bhw bahas ni adalah satu platform ntok sy suarakan kebenaran satu hari nnt..dan insyallah kalau sy mampu,akan sy tarik kawan2 bahas sy ke jln ini bersama2..ameen~