BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 10, 2010

Ramadhan Kareem.

Ramadhan kali ini..


Aku hanya ingin memohon agar diberikan secebis kesabaran.
Aku hanya mahu mengumpul sebanyak mana kekuatan.
Aku ingin sekali diterangi dengan keyakinan.
Aku memerlukan sedikit bantuan untuk mula melangkah kehadapan.
Aku hanya ingin belajar menerima dan melepaskan.
Aku mahu hidup dengan penuh kerelaan.
Aku ingin sekali mengenal apa itu kesyukuran.
Aku mahu mengenal kehidupan.
Aku hanya perlu hidup dengan keredhaan.
Aku ingin sekali melepaskan kerinduan.

PadaMu Ya Allah,
Bantulah aku dalam memelihara keimanan.

p/s; Please pray for the safe journey tonight.

16 Yorum var:

Unknown said...

selamat puasa rda :]

tajudin said...

RDA selamat jalani ibadah puasa/ramadhan.

Salah Taip said...

Hopefully you get enough sleep as you stayed up all night on the bus. Happy Ramadan :)

NDYANAH K . said...

selamat berpuasa !

FS said...

Amin.

Selamat Berpuasa Rda. Hope dapat berbuke lagi dengan kau macam last year :')

lumut said...

=)...

amin...

dylakamil said...

happy fasting bebeh :)

DOLCEshasha said...

selamat berpuasa : )

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

Feeqa, selamat juga. (:

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

Mr Tajudin, to you too. (:

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

Abang Bonzai, haha. Dah terlebih dah pun. Selamat Berpuasa juga. (:

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

Dyana, Selamat juga love. (:

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

FS, amin.
I really want to. Selamat Berpuasa juga. (:

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

Lumut, thanks so much babe. (:

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

Dyla, Happy Fasting too sayang. (:

Rabiatul Adawiyah Sulaiman said...

Shasha, Selamat Berpuasa juga. (: