BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 10, 2010

Ramadhan Kareem.

Ramadhan kali ini..


Aku hanya ingin memohon agar diberikan secebis kesabaran.
Aku hanya mahu mengumpul sebanyak mana kekuatan.
Aku ingin sekali diterangi dengan keyakinan.
Aku memerlukan sedikit bantuan untuk mula melangkah kehadapan.
Aku hanya ingin belajar menerima dan melepaskan.
Aku mahu hidup dengan penuh kerelaan.
Aku ingin sekali mengenal apa itu kesyukuran.
Aku mahu mengenal kehidupan.
Aku hanya perlu hidup dengan keredhaan.
Aku ingin sekali melepaskan kerinduan.

PadaMu Ya Allah,
Bantulah aku dalam memelihara keimanan.

p/s; Please pray for the safe journey tonight.

16 Yorum var:

FeeQa said...

selamat puasa rda :]

tajudin said...

RDA selamat jalani ibadah puasa/ramadhan.

Salah Taip said...

Hopefully you get enough sleep as you stayed up all night on the bus. Happy Ramadan :)

DyanaBangs said...

selamat berpuasa !

FS said...

Amin.

Selamat Berpuasa Rda. Hope dapat berbuke lagi dengan kau macam last year :')

bukan lumut said...

=)...

amin...

dylakamil said...

happy fasting bebeh :)

DOLCEshasha said...

selamat berpuasa : )

rda said...

Feeqa, selamat juga. (:

rda said...

Mr Tajudin, to you too. (:

rda said...

Abang Bonzai, haha. Dah terlebih dah pun. Selamat Berpuasa juga. (:

rda said...

Dyana, Selamat juga love. (:

rda said...

FS, amin.
I really want to. Selamat Berpuasa juga. (:

rda said...

Lumut, thanks so much babe. (:

rda said...

Dyla, Happy Fasting too sayang. (:

rda said...

Shasha, Selamat Berpuasa juga. (: