BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 18, 2010

5

Saya perlu nekad.
Kalau mahu berlari, harus terus berlari.

Tapi saya mahu berdiri.
Perlu terus berdiri.

Saya mesti nekad.
Mahu atau tidak.
Saya mahu, saya akan tunggu.

p/s; Thanks dr.

10 Yorum var:

FeeQa said...

dr kt fb td aku tertanya2.
nekad apa?

Farhan Zafry--;LITHIUM said...

rda... lari laju2

rda said...

Nekad mahu menunggu lahh, berdiri dan terus berdiri. (:

rda said...

Paan, aku taknak berlari lah. Aku nak berdiri je. (:

Azira Hafiza said...

YEAHHHHH! itu baru Rda.

nekad okey N-E-K-A-D!

aku sokong kau atas, bawah, kiri dan kanan! ;))

rda said...

Zira, haha. Bukan NAKED okay. NEKAD. InsyaAllah Zira, dah ramai yang bagi sokongan. InsyaAllah. (:
Thanks.

lumut said...

nekad tuh dengan kata lain mungkin istiqamah yang bermaksud buat secara berterusan...untuk buat pilihan memang susah..tp lagi susah untuk kekalkan pilihan yg kita buat tu dlaam keadaan baik seperti man adiawal permulaan kita buat plihan..betul tak?

hye rda...

ape kabar?=)

DOLCEshasha said...

kena kuat lah rda : )

rda said...

Lumut, benar. Nekad itu istiqamah. Dan itu yang sedang aku inginkan. Istiqamah dalam membuat pilihan. Kerana sampai kesaat ini pun, aku masih belum nekad untuk memilih yang mana.

Thanks sebab menjengah. Lama sungguh tidak bertanya khabar. Aku sihat. Kau?

rda said...

Shasha, nekad untuk kuat. (: