BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 14, 2007

indahnya sahabat,,

iela,myra,rda,nj besh of us,,luv u gals,,
aiza,dieba,telor,rda da besh of us,,luv them!


salam~


indahnya sahabat andai ada rasa cinta,, indahnya persahabatan yang dibina andai tercipta kemesraan dan ketulusan,, bukan mudah dalam mencari dia yang bernama sahabat yang benar-benar memahami dan menyayangi,, sepertimana sukarnya kita mencari seseorang yang mencintai,, dan andai kita temui jangan disia-siakan nilai keikhlasan persahabatan ini,, syukurlah pada Illahi,, apa yang dicari telah ditemui,, sesungguhnya hidup ini terlalu banyak liku-liku nya,, adakala kesedihan menyelubungi,, dan kala itu,, sahabat yang kita perlukan datang berkongsi,, itulah sahabat,, yang sudi bersama mendengar dan berkongsi kesedihan di hati,, aku tak minta dia mengalirkan airmata nya tatkala aku menangis,, cukup andai dia dapat mendengarkan tangisanku tanpa rasa jemu,, cukup andai dia dapat memberi sedikit semangat pada diriku,, itu harapan,, kerana dengannya disisi,, kehidupan ini amat bererti,, kerana apa aku memanggilnya sahabat? kerana dia yang membimbing,, mengajar tentang erti sebenar kehidupan ini,, kerana itu dia sahabat,, yang sering menemani saat hati menangis dan terluka,, kerana itu dia sahabat,, kerana dia menyayangi diri,, dan kerana itu dia disayangi,, dulu kini dan selamanya,, abadan abada,, insyaallah,, dengan izinnya,, moga persahabatan ini kekal bersatu dalam limpahan kurniaNYA,, sesungguhnya DIA Maha Berkuasa,, Ameen,,

5 Yorum var:

emann said...

Salam...
nak tumpang tanye, gmbar korg berposing dekat tiang batu tu kat mane? jgn kate maahad...

emann said...

hehe, ni symptom rindu maahad ni...

Anonymous said...

Asal sume cm sebok dok tyg muke???

Xde r...

Juz rase geli sket...

Rase cam tgk Janice Dickinson Modelling Agency pon ade...
hahahahha

Anonymous said...

ftser4c f dsrfs

budak said...

meaning of friendship..??
aku rasa kau lebih tahu...kan?
tutup mata, pandang elok2...