BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 26, 2010

3

Hati saya semakin takut,

semakin sebak juga.
Saya mahu mencuba untuk berlari.
Jauh dari rasa itu.
Saya akan cuba.

Saya mahu hati yang dahulu.

16 Yorum var:

.zigha. said...

kau memang suka bagi aku tertanya-tanya kan?? siap kau esok!

AHAHAHA

rda said...

Zira, hahahahahaha. Sumpah kau psycho gila!!!!

qilamahadi said...

entry
1 2 3
make all of us wonder lahh
ada apa dengan rda nii
heehhe
:D

rda said...

Qila, hahahaha. Dah agak dah, mesti semua orang tertanya2 dengan post macam ni kan kan? Haha.

nadirah_nor said...

haaiii
entry 1,2,3
mmbuatkn aku tersyokk sendiri
muahahaah

prince rayme lala said...

sis - kenapa nieh?

FS said...

saya mahu penulisan rda yang dulu

DOLCEshasha said...

ya rda . betul cakap FS . kembali seperti dahulu . kita kuat : ))

FeeQa said...

kau nk jd gila jugak ke?
hahahah

beruang said...

nk lari??
merangkak la dlu...'
hehe

rda said...

Nor, sudah lah tuu. Haha.

rda said...

Remy, nanti cerita okay!

rda said...

FS, yang dulu itu yang mana?

rda said...

Shasha, yang dulu? Kuatkah? Haha.

rda said...

Feeqa, hahaha. Tapi aku takkan segila dia. ;p

rda said...

Bear, lari lah. Laju sikit.