BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 01, 2009

kepada yang amat disayangi.

dan aku sebenarnya sudah mula terasa bahang rindu pada mereka. i do miss you guys and all the memories we had together. to be honest, aku mengaku yang aku sangat tidak kuat kalau berdepan dengan masalah kawan. yeah, Friendship and i want to ask you. yes, you. apa yang kau akan rasa bila kau sayang orang tu gila-gila and you assume them as your siblings tapi mereka cuma assume kau macam orang luar yang kadang-kadang je mereka akan tegur bila mereka boring atau tak ada sesiapa yang nak layan atau tegur mereka. okay, kau paham tak apa yang aku tulis atau ayat aku pun dah start tunggang terbalik? aku betul-betul consider kau faham dan akan terus baca. sila lahh. :)

Dyla, aku dah start rindu kau yang ter-amat sangat especially bila aku ter-dengar lagu thinking of you dekat bilik atyn tadi. macam ni lahh manusia kan. bila rasa sedih dan kehilangan, baru akan ter-ingat apa yang paling setia dengan kita. Kawan, yup. Dyla bukan setakat kawan tapi aku dah rasa macam adik-beradik dengan dia. dan aku sangat rasa kau akan jadi kawan aku sampai bila-bila. aku harap kau faham kawan yang macam mana. :)

Atyn, masa dyla mula-mula pindah. i told Dyla, yang maybe aku takkan rapat dengan kau macam aku rapat dengan dyla. sebab masa tu aku bodoh, tak nak bagi peluang pada masa untuk menentukan. sebab mulanya, aku tengok selama dyla ada, aku rapat dan ber-borak dengan kau pun sebab DYLA ADA. dan aku takut sangat masa tu sebab aku rasa aku takkan ada peluang untuk kemana saja dengan kau tapi aku silap. sebab sekarang ni, kaulah yang paling sanggup nak layan aku dan ulang-alik datang bilik aku bila aku send message ajak kau tidur dengan aku. dan kau lahh yang pertama yang melihat air mata aku mengalir sebab KAWAN. walaupun kau lebihh senyap ber-banding dyla dan sebenarnya aku tak ada hak pun untuk membanding kau dan dyla, tapi aku tetap rasa kau unik.

feeqa, to be honest aku betul-betul jujur kat sini. aku terasa jauh dengan kau. mungkin banyak faktor yang jadi penyebab semua ni. cuma harap kita still boleh jadi kawan. sebab aku mula ter-fikir, aku harus menerima semua orang dalam hidup aku sebab aku pun belum cukup sempurna. cuma, apa kata kita saling memperbaiki.

the yawwww, aku nak sebut sorang-sorang and it would be started from ryn.

Ryn, kenapa tahh aku mesti nak sebut nama kau dulu. maybe sebab kau di antara yang paling rajin nak ym-ing dengan aku bila kita jauh. kau yang paling agak bising mulut especially kalau bab-bab gosip dan itu yang paling aku suka. sebab kau yang banyak cerita kisah kau kat aku. dan dengan sebab sebab itu lahh, aku rasa macam tak sedap hati dua-tiga menjak ni. sebab aku rasa kita makin jauh. mungkin kekurangan masa yang mengatasi semua ni. tapi aku cuma harap kita boleh jadi macam dulu. macam masa kita buka puasa sama-sama, kita main bowling dan karaoke sama-sama. dan masa aku terasa dengan kau time last day kita kat sini. ohh, aku rindu semua tuu. please okay.

Natt, dan aku teruskan dengan cik natalia. okay, anda memang sangat baik dan kaulahh antara yang betul-betul ter-baik dan paling suci antara kita semua. dan sebab tu lahh, aku sentiasa rasa kau ni baik. dan seronok untuk dikenakan. haha. jkjk.

Unn, and to be honest, aku turut rasa jauh dengan kau dan aku pun tak sure kenapa. kenapa tah aku rindu gila kau yang suka nak kacau aku, usik sana dan sini. dan engkau yang tak pernah berhenti gelak dan tawa. aku suka, sebab kau selalu buat aku ter-senyum, dan buat aku cover konon-konon lawak kau tak menjadi langsung yang sebenarnya aku tengah tahan gelak dalam hati. aku rindu.

Zigha, dan sumpah kau jugak antara yang ter-baik selain Natt. sebab, masa aku rasa semua orang tak nak layan aku, kau lahh satu-satunya yang rajin nak dengar cerita bodoh aku even aku dah cerita lebih kurang 10 kali. sebab kau yang paling funny even kau cakap satu word sekalipun. dan dengan sebab-sebab itulah, aku rasa macam nak kenal kau lebih lagi. sebab aku nak kau jadi kawan aku sampai bila-bila.

Lila, dan kita adalah roommates selama satu semester ini. even mula-mula kita macam tak-berapa nak bercakap, aku harus ber-terima kasih kepada Ryn sebab kau lahh perantaraan hubungan aku dan Lila bertambah-tambah baikk. dan mungkin kita takkan sebilik lagi next sem tapi sumpahh aku rindu gila nak borak-borak dengan kau dan Sya, sembang pasal orang Jepun makan taik lahh, tidur sama-sama dekat bawah lantai. dan aku rindu bila kau dan Sya akan geleng kepala setiap kali aku bukak game restaurant rush dan apa-apa game sekalipun. sebab kau lahh yang paling senyap selain Atyn, yang susah nak bukak mulut tapi aku boleh tahu apa yang kau nak share dan cerita pada kami semua.

dan kepada anda-anda semua, sesungguhnya aku bukanlah yang paling sempurna, cuma ingin meluah rasa. sebab aku tak nak di mulut kata sayang, di hati penuh dendam. dan dengan sebab-sebab itulah, kita tak perlu wujudkan siapa yang paling kita sayang, siapa yang kita kenal dulu. sebab apa salahnya kita sama-sama saling sayang-menyayangi. sebab kita tak ada sesiapa kat sini selain kau orang, kawan-kawan yang satu hari nanti boleh aku banggakan dekat satu dunia yang aku ada raaaaaamai adik-beradik masa zaman universiti aku. :')

16 Yorum var:

FeeQa said...

aku first, aku first!!~ XD

ingat lah, jaoh mne pn ko rase, ko ttp d hati aku.

[b][y][t][i][e] said...

tabahkan hati k..
akk pn pernah rasa cam rda rase..
zaman sek xsame cm zaman U..
tp insyaallah kwn2 tu akn ingt kite cume mungkin xsmpt je coz hal2tertentu..
* i guess so *

wallflowerinprada said...

true,
even u are far frm my sight,i will nvr take u far frm my heart.n yup,i always be d quiet one.haha.vut ily babe.thnks fer being such a good mate :')

Muhammad Khairi :) said...

mana aku rda?
muka serupa pun lupa. cissss

DYLAgrrr said...

rda :') aku rindu kau okayyy. my eyes were all watery inside when i read ur blog. kenapa? sbb aku rindu kauuu. igt tak masa aku kena duduk bilik aku sbb atyn xde dia balik penang dan aku tdo di bilik aku dan kau. kau la yg tumpangkan aku iron baju dan sebagainya kat bilik kau. kita baru je kenal tp kita dah rapat sgt. tido pun sama2. aku rindu semua ni. sbb kat mktb ni, aku xpernah lagi tdo sekatil sebantal dgn sape2 although aku mcm dah nk 2 bulan kat sini. pnjg sgt nk cerita kat sini, nnt aku post kat blog aku okayy. i miss you rda. really :')

Lady FS. said...

i've been talkative dgn kau lah nokk . x cukup lagi lah tu kan ? haha

aku tao kau ade ckp cmtu kat dyla , mls nk BUKAK MULUT (macam biasalah kan) ;D xpe2 , as long as kite dpt opportunity utk rapat ;) TAK KENAL MAKA TAK CINTA kan kan

love you babe

asmarina sakila :) said...

sebab aku syg kau.
haha tiba tiba

:))

tapi seriussss

.rda. said...

feeqa, suka nak first kan kan. haha.
:)
anyway, thanks so much. :)

.rda. said...

sis bytie.
yup2. dan mereka ter-baik. :)

.rda. said...

lila. haha. the most quiet one. :)
ily babe. :)

.rda. said...

achenk. kau dalam poket aku.
take note, dalam poket bukan dalam hati.

ehh, kau muat ke masuk poket aku?? haha.

.rda. said...

dyla. imysm. sumpahhhh.
dan aku akan pastikan kita akan jumpa cuti sem ni. :)

.rda. said...

FS. haha. okayy lahh. kau talkative dgn aku kan kan. sampai aku KENO seketoi dengan kau. haha.
ilyt :)

.rda. said...

asmarina. bahahaha.
(sebab saya sayang kamo.)
*baju sorang budak yang aku jumpa masa makan tadi.

p/s; aku tauhu lahh. :)

asmarina sakila :) said...

haha bapak geli pakai baju begitu?
kamo ngatt aihh. hahaha

.rda. said...

bahahha. tahu takpe weyyy.