BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 17, 2008

bosan

hye reader.
i'm home now.mestila kat umah,kalo x cmne nk update diz blog kan.btw,esok kene gerak gy skol balik.ngn parents.ader tandatgn report card 4 trial exam baru2 ni.erm..result?ntah la.sgt terok.6A2B1C2E2G.aduh..boleh ke dpt 10A 4 spm ni?i hope so.really2 hope.please Allah.nampak bosan ke blog ni?tah la,lately ni lain mcm sgt.i've no idea.terasa kosong.sunyi.sepi.nak menangis,air mata tak kelua2.nk jerit,suara mcm tesekat je.ape nk jadi ni?penat tanye diri sendiri.betul ke,kadang2 apa yang kita rasa betul tu,adalh sesuatu yg salah?betul?abes tu,xkan salah aku?aku sgt sensetif lately ni.emosional sgt2.kdg2 terasa cm bodo je.watpe nk menangis sbb org?sedangkan org tu tak penah nk pikir pasal kita?buang masa.watpe nk pikir pasal org?kalo dye tak penah igt kita?unfair.taw x,aku salu terasa susah nk carik kawan yg benar2 boleh jd kawan kita.kadang2 kita menangis,dye boleh gelak ketawa.kadang2 dye tak paham yang kite kecik hati.susah.susah sgt ke memahami?susah sgt ke menyayangi?questions without anwers.tanyelah diri.

1 Comment:

::~Akulah Orangnya_25~:: said...

Assalamualaikum ~

Teringat pulak kate2 John Tylor Hammons ..

" the word "IMPOSSIBLE" , is only in the dictionary of fools "

Boleh jee rda dpt 10A1 .. nothing is impossible , as long we believe & remember that ALLAH is always be with us !!

Orang kafir pun tak penat lelah jatohkan agama kita , dan tak cape' menjunjung ideologi mereka ..
ape lagi kita MUSLIM yang YAKIN pd ALLAH yg ESA & YAKIN dunia penuh kepenatan untuk AKHIRAT yang sarat kebahagiaan ..
Sepatutnya , KITA LAGI SEMANGAT !

kte nak share satu ungkapan dari KEKASIH rda , KEKASIH kte gak & KEKASIH UMMAH ni ...;

"sesungguhnya DIA MAHA MENDENGAR & MAHA MENGETAHUI "

isilah kekosongan & kesepian dengan cahaya ALQURAN .

ALLAH seBAIK2 PENOLONG kan ?

Rda doakn kte gak eh .. pray 4 our achievments dunia & akhirah .. sorry 4 not being a good friend to you ..

UHIBBUKI FILLAH